2 تا 10 سال حبس در انتظار بازاریابی اینترنتی کلاهبردار

ارسال شده توسط ادمین در 22 آذر 1393 ساعت 23:07:31

2 تا 10 سال حبس در انتظار بازاریابی اینترنتی کلاهبردار

خبرگزاری میزان: معاون رییس کل دادگستری استان تهران در خصوص مجازات در نظر گرفته شده برای بازاریاب های اینترنتی متخلف و کلاهبردار، از 2  تا 10 سال حبس برای این افراد خبر داد.

عباس ذاقلی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان گفت: برخی در بازاریابی‌های اینترنتی با اخذ مدرک مثل رزومه کاری، عکس، مدارک هویتی، مصاحبه تخصصی به افراد پیشنهاد کار و استخدام می‌دهند و پس از تکمیل این مراحل به آ‌نها عنوان می‌شود که شما در این استخدام پذیرفته شدید و برای تکمیل مراحل استخدام باید شماره کارت و رمز دوم را پیامک کنید و پس از اخذ شماره حساب و رمز اینترنتی آنان، مبادرت به کلاهبرداری و فروش جنس از طریق شماره حساب این افراد کرده و به نوعی از آن ها سوءاستفاده می کنند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی و افزایش آگاهی در این زمینه سبب می شود که مردم به راحتی فریب اینگونه کلاهبرداران را نخورده و به آنها اعتماد نکنند.

معاون رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: مجازات در نظر گرفته شده برای بازاریاب های اینترنتی 2 تا 10 سال حبس است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:


  • درباره ما

    موسسه حقوقی فقیه نصیری در بهار سال هشتاد و هشت به همکاری سه نفر از وکلای پایه یکم دادگستری ، عضو کانون وکلای دادگستری استان مازندران ، به مدیریت عاملی آقای البرز فقیه نصیری، ریاست آقای احسان فقیه نصیری و نائب رئیسی آقای گودرز فقیه نصیری(با بیش از دو دهه فعالیت در این عرصه) تحت ...

  • ارتباط با ما

    نشانی: چالوس، مقابل دادگستری، ساختمان وکلا، طبقه اول، واحد سوم

    تلفن: 01152255455 , 01152254080